Polycom Customer Support Services

Gebruik oplossingen voor klantenondersteuning die variëren van software-updates en technische ondersteuning tot toegewijd personeel dat bij u komt werken. Wij zorgen met optimale, toegankelijke en goed werkende oplossingen voor toegevoegde waarde.

Polycom biedt een uitgebreid servicepakket waarmee klanten het beste uit hun samenwerkingsinvesteringen halen. Omdat we rechtstreeks met klanten of onze partners werken om gezamenlijk services te leveren, biedt het servicepakket van Polycom een volledig servicetraject waarin videosamenwerkingsoplossingen gepland, geïmplementeerd, ondersteund, uitgevoerd en beheerd worden.

  • Polycom Advantage Service
    Voor grote of groeiende organisaties is Polycom Advantage Service de eerste stap naar de oplossing van deze uitdagingen. Advantage Service schakelt de gebruiker in voor verbeterde gebruikersacceptatie van uw video-investering, biedt waardevolle en bruikbare informatie over de status en het gebruik van uw samenwerkingsoplossing en snellere probleemoplossing.
  • Polycom ImmersiveCare Support
    Polycom en onze partners ondersteunen uw omgeving, door u te helpen de geïntegreerde telepresence van uw bedrijf ten volle te benutten door optimale bedrijfstijd te leveren. Op deze manier realiseert u sneller rendement op de investering (ROI). Gebruikers van geïntegreerde telepresence van uw bedrijf kunnen zich overal bevinden. U hebt daarom op al uw locaties toegang nodig tot professionele, efficiënte ondersteuning. Polycom ImmersiveCare Support voorkomt dat uw eigen afdeling overbelast raakt, door u toegang te bieden tot onbeperkte technische ondersteuning.
  • Polycom Premier Support
    Polycom Premier Support is onze ondersteuningsservice op instapniveau. Hiermee breidt u uw interne personeel uit met technische conferentie-experts die klaar staan om uw videosamenwerking te ondersteunen. Polycom Premier Support is het juiste ondersteuningsniveau voor bedrijven met technisch personeel dat de meeste verbindingsproblemen kan oplossen. In deze gevallen is het dan ook niet nodig dat een probleem op dezelfde dag wordt opgelost of dat er op dezelfde dag nog technische ondersteuning komt.
  • Alleen Premier Software
    Polycom biedt complete ondersteuningsservices voor al onze video-oplossingen en nu we onze oplossingen op basis van software uitbrengen, introduceren we een nieuwe ondersteuningsservicestrategie. Premier Software is de ondersteuningsservice die deze producten aanvult. Premier softwareondersteuning breidt de basisgarantie van 90 dagen van de fabrikant voor software uit tot een dekking van een heel jaar.
  • Polycom Resident Technical Service
    De Polycom Resident Technical Service elimineert mogelijke overbelasting van uw interne resources dankzij de aanwezigheid van een Polycom-technicus op uw locatie. Deze is gedurende een bepaalde periode tot 40 uur per week beschikbaar. Deze interne technicus werkt in de door u toegewezen vestiging en kan ook naar andere vestigingen reizen, afhankelijk van uw overeenkomst met Polycom.

Verhalen van klanten

Smiths Group PLC

Middelen

Polycom Services Portfolio

Polycom Solution Portfolio

BROCHURES

Advantage Service Data Sheet

Data sheet describing the Advantage Service

DATA SHEETS

Immersive Telepresence Maintenance Service

Polycom Global Services Immersive Telepresence Support Data Sheet

DATA SHEETS